...nu er der så lige den detalje i Danmark, at Socialdemokraterne har slået sig sammen med bl.a. et borgerligt parti, der holder fast på de forlig, der blev lavet af den foregående regering, og dermed kan der ikke blive flertal for den politik, der ellers var lagt frem. Det er noget møg, især fordi det så bliver til hverken-eller. Jeg er glad for, jeg ikke er vores ny statsminister. Det har aldrig været behageligt at sidde i revnen mellem to stole ... mens de, der sidder på dem, trækker i hver sin retning.
Tilføjelse: Egentlig lidt mærkeligt, at det lille, borgerlige parti, der er kommet til at få så meget magt i den ny regering, overhovedet har peget på en socialdemokratisk statsminister, når de nu stadig vil føre så borgerlig en politik. Jeg gætter på, at det er de sidste ti års måde at debattere udlændinge på + mange regler omkring udlændinge, som partiet har villet lave om, og som så har fået disse konsekvenser for resten. Personligt vil jeg sætte pris på en noget mildere tone, også i forbindelse med udlændinge, men der var et par andre ting, jeg også godt ville ha' haft lavet om. Til gengæld må man huske på, at man som privatperson faktisk godt kan kontakte politikere og fortælle dem et par sandheder. Og det kunne måske, hvis man var lidt ihærdig, give lidt forståelse for et par ting. En eller anden dag går jeg måske i gang med sådan noget

Nielsigne