Sitat Opprinnelig skrevet av Rosin Vis post
Hei!

Spennende lesing, selv har jeg gått på Balderklinikken og senere byttet til D.S. Føler jeg her endelig begynte å få behandling med effekt. Foreløbig behandles sopp og hormonubalanser, optimalisering av vitaminer. Hvis dette ikke fører meg i mål skal jeg også sannsynligvis få målt neurotransmittere. Kan jeg spørre hva du betalte for målingen?
Blir spennende å følge deg, om du føler effekt av neurotransmitterbehandling. Men det kan jo være vanskelig for oss å skille hva som er hva, når flere ting behandles samtidig ;)

...Ellers har jeg som deg en hel del indre uro og angst, til tross for at jeg ikke virker overdosert med Erfa. T3 ligger høyt i ref.område, mens t4 ligger lavt. Angsten har bedret seg med tilskudd av bla. DHEA (som var nesten ikke målbar etter lengre tid på Hydrocortison..)

Lykke til, oppdater oss
Blodprøve og døgnurinprøver som indikerer disse ubalansene kostet 3700,- ikke sikker på om det er helt like prøver for alle. D.S. jobber systematisk og er åpen for diskusjon. Søk gjerne opp info om dette via dr Bill Walsh og se om du kjenner det igjen. Lykke til du også!