Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
30-09-11, 15:17 #3
Sv: Min læge siger T3 er for høj
Hej Kamilla

Har du hyper-symptomer? Eller andre symptomer du ikke havde før?
Hvad tid på dagen har du afleveret blodprøverne? Når man tager sine piller om aftenen, skader det ikke at aflevere sine blodprøver senere på eftermiddagen, i stedet for om morgenen eller formiddagen. Hvis du har afleveret disse sidste blodprøver om morgenen, ville det være bedst hvis du hurtigst muligt kunne gentage den prøvetegning - så sent som det kan lade sig at gøre om eftermiddagen.
Derudover er det meget "normalt" (iflg. mange tilbagemeldinger), at folk der er gået over til aften-medicinen har opdaget, at deres medicin sagtens kunne tåle at blive sat lidt ned. Der er noget om, at i nattens ro og fred, kan kroppen nyttiggøre hormoner i tabletterne så meget bedre, at medicindosen kan sættes lidt ned. 310 mg er lidt over 5 grain og der burde derfor være lidt "albuerum" for at reducere dosen, særlig når man tager sin medicin om aftenen.
Før du gennemfører en verificerende blodanalyse afleveret om eftermiddagen, er det ikke sikkert, at dit FT3 er i virkeligheden så højt, som det ser ud til lige nu. Havde FT3 i virkeligheden været så højt, da mener jeg at du ikke selv ville være i tvivl pga. hyper-symptomer. Håber din læge vil rekvirere en ekstra-prøve, selv om det er så tæt på den forudgående.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden
Av Prinsessen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 77Siste melding: 11-02-14, 16:13 -
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
Vægttab & motion har fået mit stofskifte til at crashe
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 09-02-11, 20:29 -
En kvindelig læge, som havde fået hypothyreose
Av Nielsigne i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 04-09-10, 22:53 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08

Svar med sitat

Bokmerker