Viser søkeresultater 1 til 10 av 26

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    46
    Meldinger
    241

Standard Sv: Om Thyroid-S innført fra østen

Hej Anisa

Det går fortsat godt synes jeg - overkommer meget mere nu end sidste år. Har også fået taget blodprøver præcis et år efter sidste gang (hvor jeg var på eltroxin), og afventer nu tal med spænding. Har fundet ny læge der i hvert fald gerne ville lægge et billede af etiket og "indlægsseddel" i min journal. At hun ikke har nævnt noget om recept på erfa (eller lign.) endnu tager jeg roligt. Forsendelserne fra Thailand virker bedre end nogensinde - tog vist under 14 dage sidst, og eftersom Thyroid-S virker så godt på mig, hvorfor så skifte?

Synes dog at mærke et lille behov for doseøgning nu, men er ikke sikker. Har meget om ørene og arbejder nu 37 timer om ugen skiftesvis løntilskud og vikar og har evige bekymringer om hvorvidt jeg når at tjene mine timer ind inden falddato i januar, så der kan være så mange grunde til at jeg er lidt "vagere" pt. Det er desuden stadig 1000 gange bedre end for et år siden så der er vel næppe grund til at klage. Måske det bare er efteråret.

Har forøvrigt fået ny sending Thyroid-S for nyligt, de er lidt anderledes i udseendet end tidligere. Tager stadig 4 grains til sengetid og fortsætter med det. Har prøvet at skifte i en periode til flere daglige doser, og formen blev ringere, så ... nat-thyroid er og bliver vejen for mig.

Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min egen fødsel.
    Livet er ikke det værste man har - men det kunne være meget bedre!

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Sjælland Danmark
    Meldinger
    18

Standard Sv: Om Thyroid-S innført fra østen

En natlig dosis! Det er stik modsat det jeg har lært.

Jeg tager thyroid 4 gange om dagen. Og jeg kan mærke når jeg ikke har taget tabletterne til tiden.

Det er tit jeg ikke husker tabletterne til tiden. Så det ville være super hvis jeg kun skulle tage dem om aftenen.

Er der nogen der kan give en forklaring på hvorfor det kan virke hele dagen, når man kun tager thyroid om aftenen.

Lignende tråder

1. Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
    Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 9
    Siste melding: 14-02-10, 11:54
  2. Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
    Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertel
    Svar: 2
    Siste melding: 25-11-09, 10:30
  3. Svar: 0
    Siste melding: 09-11-09, 10:29
  4. My Thyroid hell!!!
    Av Mod i forumet Lavt stoffskifte hos menn
    Svar: 0