Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post

Hvis du har problemer med at lægerne er ikke kan helbrede dig, køb denne bog og du vil ikke fortryde det."[/I] Kilde.....

Bogen "SAFE USES OF CORTISOL" by William McK. Jeffries omtales grundigt hos Janie A. Bowthorpe på Stopthethyroidmadness.com. Men denne bog er altså ikke helt billig. Faktisk forbløffende ikke-billig. Priserne svinger fra et par hundrede dollars og ned til den, jeg selv har købt for - £ 58,85 (inkl. shipping fra UK) i England hos Abebooks.co.uk Ved Shipping fra USA er prisen noget billigere, men portoen dyrere + bogkøb i USA fortoldes i DK ret "groft".

Mere om binyrer hos Merete, hos kris og hos Thomas.
Takk Anisa

Jeg er temmelig sikker på at min mann kan ha Adrenal Fatigue. Da må jo denne bok være av største interesse å lese. På Amazon koster SAFE USES OF CORTISOL by William McK. Jefferies USD 42,-. Inkludert porto kom den på NOK 303,50. Akkurat nå leser jeg Adrenal Fatigue av dr. James L. Wilson, også en bok med mye god informasjon for å forstå problemet.

Ellers er jeg mildest talt sjokkert over at legene er blitt så styrt av Legemiddelindustrien Big Pharma og FDA (Food and Drug Administration i USA) at de har blitt til pilletrillende zombier uten visjoner. Hvor ble det av den gode, gammeldagse huslegen som hadde tid til å bry seg om hver pasient??

Da måtte legen stille diagnosen ut ifra symptomer og finne den beste mulige måten å hjelpe pasienten til å vinne sin helse tilbake.

Tør de moderne medisinere å gjøre opprør mot styrt u-helse uten å være redd for å miste legelisensen ??
De må jo bli flau av egen tilkortkomming i sitt etiske yrkesvalg