Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Hybrid View
-
24-09-11, 06:58 #1
Sv: Sygdom truer Breinholts karriere
hej Anisa

- sad og læste om Anders Breiholdt da jeg læste dit indlæg , han var nemlig med i et talkshow i går aftes , hvor han som nyopereret donerede sin skjoldbruskkirtel , ved ikke om du så det , men synes bestemt ikke han så frisk ud - ih guder hvor jeg håber han får den rette behandling , men som stofskiftesyg gennem 6 år tror du ikke han har søgt og ledt på nettet, så han ved der findes alternativer - ellers håber jeg han gør det nu
et spørgsmål melder sig dog - du skriver han har undgået jod behandlingen , er det ikke fordi han er ryger , at man så ikke kan behandle på den måde , det synes jeg engang jeg har læst .
mange hilsner fra carina ( som skal til hertoghe den 24 november og næsten ikke kan vente
)
Lignende tråder
-
Endokrinolog truer med afvisning
Av Admin i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 40Siste melding: 08-02-12, 11:16 -
IVF behandling og autoimmun sygdom
Av Libber i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 10Siste melding: 02-08-10, 19:29 -
Addison`s sygdom?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 14-12-09, 22:29 -
Psykisk sygdom eller hypothyreose?
Av 78lykke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 61Siste melding: 17-09-09, 22:24 -
Hypothyreose og hjerte sygdom
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 0Siste melding: 23-03-09, 14:38

Svar med sitat
Bokmerker