Viser søkeresultater 1 til 10 av 29

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Danmark, København
    Alder
    50
    Meldinger
    303

Standard Sv: Lege Thierry Hertoghe i Belgia!

Hej Lulu

Jeg går også i Hertoghes klinik i Bruxelles - og jeg vil bare kommentere på det med at købe hormoner på apoteket nær klinikken dernede og få dem sendt til Norge.. jeg her nemlig spurgt apoteket, og de vil ikke sende hormoner med posten, som ikke er lovlige at sælge i DK - som fx DHEA, testosteron osv. Tænker at det samme nok gælder i forhold til Norge...

Jeg kan godt forstå, at du har været i tvivl om, om du skal tage alle de hormoner - og blive ved med at tage dem, du har fået udskrevet... jeg har selv fået udskrevet Thyroid Erfa, HC, DHEA, Estradiol, Progesteron og Aldosteron - og har svært ved at acceptere, at jeg skal have så meget.

Derudover fik jeg en forskrækkelse i sommer, da de havde sat mig på en ALT for høj dosis DHEA, som jeg blev rigtig dårlig af... så nu er jeg blevet lidt hormon-forskrækket...

Selvfølgelig skal vi have alle de hormoner, hvis vi virkelig mangler dem, men min oplevelse er, at de på Hertoghes klinik meget hurtigt konkluderer, at man har brug for rigtig meget - og at de er meget gavmilde med doserne... Bare som eksempel, så blev jeg sat på 25 mg DHEA, fordi mit DHEA målt i blodprøven var lavt, men samtidig var mit DHEA i spyt- og urinprøve for højt... og jeg fik da også voldsomme overdoseringssymptomer efter et par måneder...

Men jeg kan forstå, at du responderede rigtig godt på behandlingen i starten, så forhåbentlig kommer du hurtigt ovenpå igen, nu hvor du genoptager den!

Jeg håber, vi kan blive ved med at dele erfaringer med Hertoghes klinik herinde.

Sharon

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Sitat Opprinnelig skrevet av Sharon Vis post
    Jeg ved ikke, om dette bevæger sig for langt væk fra Lulus oprindelige tråd (undskyld Lulu)... håber det ikke, synes bare det er meget relevant, nu hvor der på det sidste har været nogle stykker, der overvejer at tage til Bruxelles. Jeg har virkelig brug for at dele mine overvejelser og tvivl med jer, da jeg er rigtig fortvivlet over, at det at søge (meget dyr) lægehjælp i udlandet ikke har givet mig den tryghed i forhold til behandling, som jeg havde håbet på...
    Jo, det er lidt på siden af Lulus egen problem med restart af behandlingen, så vi har overflyttet Sharons (meget relevante) indlæg inkl. respons fra andre, over til den "Hertoghe-tråd" Sharon har startet i marts > Erfaringer med Hertoghe?, så Lulus "restart-af-behandling-tråd" forbliver indenfor emnet.
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Medlem siden
    Jun 2014
    Sted
    Østjylland, Danmark
    Alder
    66
    Meldinger
    5

Sitat Opprinnelig skrevet av Sharon Vis post
    Hej Lulu

Jeg går også i Hertoghes klinik i Bruxelles - og jeg vil bare kommentere på det med at købe hormoner på apoteket nær klinikken dernede og få dem sendt til Norge.. jeg her nemlig spurgt apoteket, og de vil ikke sende hormoner med posten, som ikke er lovlige at sælge i DK - som fx DHEA, testosteron osv. Tænker at det samme nok gælder i forhold til Norge...

Jeg kan godt forstå, at du har været i tvivl om, om du skal tage alle de hormoner - og blive ved med at tage dem, du har fået udskrevet... jeg har selv fået udskrevet Thyroid Erfa, HC, DHEA, Estradiol, Progesteron og Aldosteron - og har svært ved at acceptere, at jeg skal have så meget.

Derudover fik jeg en forskrækkelse i sommer, da de havde sat mig på en ALT for høj dosis DHEA, som jeg blev rigtig dårlig af... så nu er jeg blevet lidt hormon-forskrækket...

Selvfølgelig skal vi have alle de hormoner, hvis vi virkelig mangler dem, men min oplevelse er, at de på Hertoghes klinik meget hurtigt konkluderer, at man har brug for rigtig meget - og at de er meget gavmilde med doserne... Bare som eksempel, så blev jeg sat på 25 mg DHEA, fordi mit DHEA målt i blodprøven var lavt, men samtidig var mit DHEA i spyt- og urinprøve for højt... og jeg fik da også voldsomme overdoseringssymptomer efter et par måneder...

Men jeg kan forstå, at du responderede rigtig godt på behandlingen i starten, så forhåbentlig kommer du hurtigt ovenpå igen, nu hvor du genoptager den!

Jeg håber, vi kan blive ved med at dele erfaringer med Hertoghes klinik herinde.

Sharon
    Hej Sharon

Har du stadig gavn af behandlingen hos Thierry Hertoghe?

Hilsen
    Nordlys

EDIT/ADMIN: kopiert til tråden til Sharon her: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=12537
    Sist endret av Admin; 26-06-14 kl 16:31
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Lignende tråder

1. "Det handler om hormoner" af Thierry Hertoghe
    Av nora i forumet Biblioteket
    Svar: 21
    Siste melding: 22-04-11, 16:47
  2. "Det handler om hormoner" af Thierry Hertoghe
    Av nora i forumet Thierry Hertoghe
    Svar: 22
    Siste melding: 22-04-11, 16:47
  3. Mulig at erfa Thyroid kan skaffes påreg.fritak fra Belgia
    Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 2