Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Threaded View
-
20-09-11, 08:14 #22
Sv: Lege Thierry Hertoghe i Belgia!
Hei Lulu

Mitt kjøkken er fra 1957, det fungerer helt utmerket
Jeg vet hva jeg prioriterer, og jeg synes kjøkkenet vårt har en helt annet sjarm enn ett nytt med plastliknende fronter. Hver gang jeg drømmer om oppvaskmaskin, som vi heller ikke har, tenker jeg på det som jeg heller vil ha enn en oppvaskmaskin. En reise for eksempel. Så reiser jeg i stedet. Og vasker opp på gamlemåten. Livet er fullt av prioriteringer. Jeg tror ikke lykken ligger i det nye kjøkkenet, det siste i jeans eller andre ting.
For meg har lykken ligget i å komme tilbake til meg selv, etter mange år med en behandling som absolutt ikke var god nok for stoffskiftet mitt. Det er skummelt hvor mye hormoner, eller rettere sagt fravær av hormoner har å si. Det er jo det du har merket nå, på det mest smertefulle vis. Så vi er dem vi er, vi har noen små krykker vi må klare oss med for å fungere. For meg er det en liten pris å betale, for å kunne få meg selv tilbake. Jeg hadde glemt at det er slik jeg er. I mange år var jeg plaget med symptomer av forskjellig art. Og både jeg og legen min trodde at det var slik jeg var. Så feil kan vi ta. Jeg kjenner en dyp glede over hver dag å ha nok krefter til hele dagen. At jeg etter arbeidsdagens slutt kan pusle med andre ting, uten å kjenne at det har jeg ikke krefter til. I mange år var det slik at jeg knapt hadde krefter til å arbeide. Jeg håper du også kan kjenne den gaven det er å få deg selv tilbake, fullt og helt, både fysisk og psykisk.
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
"Det handler om hormoner" af Thierry Hertoghe
Av nora i forumet BiblioteketSvar: 21Siste melding: 22-04-11, 16:47 -
"Det handler om hormoner" af Thierry Hertoghe
Av nora i forumet Thierry HertogheSvar: 22Siste melding: 22-04-11, 16:47 -
Mulig at erfa Thyroid kan skaffes påreg.fritak fra Belgia
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-10-07, 14:22 -
Lege
Av Rafael i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 03-04-07, 21:27 -
Amerikansk lege om TSH
Av Sunva i forumet TSHSvar: 14Siste melding: 09-11-06, 09:19

Svar med sitat

Bokmerker