Hei Vigdis,

Så snille dere er. Jeg blir rørt at dere er så omtenksom mot meg. Tusen takk for ditt innlegg.

Det er utrolig flott å høre hvordan du ble så mye bedre av bedhandling. Blir oppmuntret å høre det og glad for din vegne.

Så fantastisk at det er en lege i Norge som er elev av Hertoghe. Jeg tror at det blir rimeligere å reise til Belgia når vi skal ha medisin til alle 4 siden det er dyrere å kjøpe i Norge. Vi har i grunn råd til dette opplegget, men det er ikke sikkert at vi da har råd til å reise til å besøke min familie i USA hvert år men helse er viktigst og vi har et kjøkken og bad som er 25 år gammel. Det blir ikke så galt, når vi nå trenger sikkert bare å reise ned en gang i året, istedenfor 3 ganger som det var det første året.

Jeg hadde DHEA og testosterone. Jeg er i gang nå med å inse at jeg trenger alle disse medisinene/hormonene og trenger dem hele livet lang.

Jeg tror at jeg skal greie meg med HC og erfa frem til januar når vi har time hos Hertoghe. (så lenge jeg ikke har vondt i kroppen som jeg hadde forrige uke. Men nå tror jeg at jeg vet hva det skyldes: jeg hadde en mage sykdom og var dermed kvalm og hadde ikke matlyst. Har nok gått litt ned i vekt og hver gang det skjer så får jeg vondt. Mulig at det er fordi det er stress for kroppen eller fordi jeg har mye giftstoffer i kroppen som blir utløst når fettet brennes.)

hilsen Lulu