Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
18-09-11, 15:34 #6
Sv: Hjælp mig!!!
Kære Tullepigen, der er frit sygehusvalg i Danmark, og det gælder ikke kun, hvis man skal indlægges etc. Den endokrinolog, jeg pt. er tilknyttet, er nogle hundrede kilometer væk fra min bopæl. Det er det værd.
Hvor er det pinligt og spild af tid, at du skal gå der og mangle ordentlig behandling. Jeg håber, du får hurtig fremgang. Og det gør du nok, når du først kommer til hos en rigtig "nørd", der går op i det her. Den læge, der bare har taget den ene blodprøve efter den anden og ikke en gang har givet dig nok medicin til binyrerne, burde helt enkelt finde sig et andet job. Klag!
Nielsigne
Lignende tråder
-
Ang det der er sket i norge idag!!!
Av salts i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 19Siste melding: 11-02-15, 17:30 -
Svær sak-FDA vil tvinge fram en NDA for Armour etc--hele nettet er fullt av meldinger
Av nora i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 75Siste melding: 18-02-10, 19:35 -
Svær sak-FDA vil tvinge fram en NDA for Armour etc--hele nettet er fullt av meldinger
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 75Siste melding: 18-02-10, 19:35 -
Hypofyseinsufficiens, skjoldbruskkirteln og stofskiftet
Av Anisa i forumet Alternativ behandlingSvar: 0Siste melding: 18-12-09, 13:20 -
Jeg skal begynne med kosttilskudd idag.!
Av Jente25 i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 5Siste melding: 12-08-09, 11:13

.
Svar med sitat

Bokmerker