Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
17-09-11, 14:20 #4
Sv: Hvis man mistenker binyretretthet....hvordan går man da frem? tar kontakt med?
Takk for svar...
Jeg var hos en soneterapeut igår og vi hadde først en lang samtale før hun startet med flere punkter på kroppen, først holdt hun på på ørene mine og det var jo ganske så vondt ja,....der la hun også fra seg noen kuler som skulle ligge og virke...så gikk hun videre nedover armen min og da hun kom til min høyre tommel trodde jeg at jeg skulle besvime av smerte...det er binyra de sa hun til meg....!!!!!! Så fortsatte hun på 2 punkter inni magen min....da var min smerteterskel nådd.....noe så vondt er det lenge siden jeg har opplevd...måtte skikkelig konsentrere meg om å puste og smertene som da bredde seg ned i bekkenet og området rundt der var ubeskrivelig...dette er også binyrene dine sa hun.....!!!!! Så nå skal jeg gå litt til henne og få behandling...men syns jo kanskje at jeg skulle fått tatt spytt eller urin test...men vet ikke hvor jeg skal henvende meg....gjennom fastlegen??Høyt stoffskifte som kom i forbindelse med fødsel. Nå lavt.
TSH:13 FT4:12 FT3:3,5 Levaxin 100 mg pr dag.
Lignende tråder
-
Legen mistenker Graves
Av uheldig i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 73Siste melding: 22-05-12, 19:38 -
Noen som har råd for hvordan jeg kan gå frem videre?
Av theodora i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 14-10-09, 22:52 -
Hvis Armour utgår, hvordan da bestille noe annet?
Av Bellissimo i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 9Siste melding: 09-10-09, 22:56 -
Hvordan går jeg frem?
Av gevega i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 10-03-09, 09:11 -
Hvis man tar levaxin før blodprøve, hvordan vil det slå ut?
Av gretal i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 15-02-08, 21:19

Svar med sitat
Bokmerker