Viser søkeresultater 1 til 6 av 6

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Adrenal Fatigue: The 21st Century Stress Syndrome

Sitat Opprinnelig skrevet av queenie Vis post
    Hvis boken er en oversettelse av James Wilson sitt bok, slik det skal være når de bruker hans åndsverk - så skal det også kunne forventes at den danske teksten er en ren oversettelse fra engelsk til dansk og ikke frittstående tekster. Om boken blir dårlig, så må det vel være mulig å informere James Wilson om det, slik at han selv kan gripe inn og stoppe dette.
    Jeg ved endnu ikke hvordan den danske oversættelse er... Jeg har forudbetalt med forventet levering til maj, når bogen udkommer. Først når jeg har den i hænderne kan jeg se om oversættelsen lever op til originalet.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Adrenal Fatigue: The 21st Century Stress Syndrome

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Jeg ved endnu ikke hvordan den danske oversættelse er... Jeg har forudbetalt med forventet levering til maj, når bogen udkommer. Først når jeg har den i hænderne kan jeg se om oversættelsen lever op til originalet.
    Man kan rolig sige, at oversættelsen er flot og meget "smukkere" end bogens omslag. Mere om bogen kan leses her....
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. på 'adrenal fatigue' (binyreutmattelse)
    Av tiwas i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 0
    Siste melding: 14-01-11, 12:47
  2. Adrenal Fatigue, Part 1 and 2
    Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Siste melding: 08-12-09, 15:06
  3. Adrenal Fatigue: The 21st Century Stress Syndrome
    Av Anisa i forumet Biblioteket
    Svar: 5
    Siste melding: 29-06-09, 10:52
  4. E-bok: Adrenal Fatigue and Cortisol
    Av Anisa i forumet Biblioteket
    Siste melding: 13-02-09, 11:52

Bokmerker

Regler for innlegg