Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Erfa Thyroid og diabetes
Threaded View
-
05-09-11, 14:06 #5
Sv: Erfa Thyroid og diabetes
Hei Anisa

Jeg likte spesielt denne metaforiske illustrasjonen din hvor medisinen er på reise:
En ørliten oppklaring for ellers kan det virke hersom om det er Omdal som lurer på .....hvorfor ikke begge deler er likestilt for legene og Legemiddelverket i Norge, men utifra påstandene til Omdal under overskriften Begrepene naturlig og bioidentisk stiller jeg dette spørsmålet.
Jeg har begynt å finlese noen av Thyra-bladene (medlemsbladet til NTF - Norsk Thyreoideaforbund), og finner at Omdal også nå i siste utgave av Thyra nr 2/11 flere steder nevner at Levaxin er bioidentisk til Thyroid, noe som du så godt beskriver er riv rav ruskende galt. Flere artikler nevner dessuten kun Levaxin som behandling for hypothyreose. I siste Thyra har lederen på side 3 "Kjære medlem!" opplysning om et kurs om hypothyreose;NTF tilbyr et kurs av Nycomed Pharma som er produsenter av bl.a Levaxin! NTF kan ikke si de ikke er kjøpt og betalt av legemiddelindustrien. Dette er gratis reklame og leger få nok av denslags tilbud om opplæring i regi av legemiddelfirma som kun vil ha kunder de kan tjene penger på !
Opprinnelig skrevet av Kristin Kvalsnes i nr. Thyra 2/11
Det er på høy tid at vi som har stoffskiftesykdom her i Norge også protesterer mot å bli geleidet på Levaxintoget som stadig sporer av og aldri kommer fram!
Sist endret av Elbeth; 05-09-11 kl 15:02
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
LADA. Latent Autoimmune Diabetes of Adulthood: Diabetes Type 1½
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 0Siste melding: 06-07-10, 11:58 -
Erfa Thyroid fra fastlegen
Av BeritM i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 11Siste melding: 25-04-10, 08:38 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat
Bokmerker