Viser søkeresultater 1 til 10 av 179
Threaded View
-
30-08-11, 06:28 #10
Sv: Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
[QUOTE=Anisa;118061]Hvad synes du selv, Cirkeline?

Ja helt godt er det ikke 
Hvad jeg ikke kan forstå er, at det ikke har pådraget sig lægens opmærksomhed, at du har så lav kalium, ikke mindst i forhold til natrium (søg info om "potassium / natrium ratio"). Graden af natrium / kalium ratio er vigtig, fordi både de fysiske og følelsesmæssige symptomer har en tendens til at blive mere udtalt jo lavere er natrium / kalium ratio. Et ratioen lavere end ca 2 er det for lavt men fortsat nogenlunde, mens ratioen på under 1 er ekstremt lavt.
TAK - det vil jeg læse op på - printeren er klar.
J
eg har fået indkaldelse fra endokrinologen i oktober og vil forberede mig godt og grundigt så jeg ved hvilken blodprøver jeg skal bede om at få taget. Jeg er taknemmelig for at du kan vise mig hvilken retning jeg skal se for svar for jeg syntes at det er svært at få overblikket selv - der er så mange ting der kan påvirke så min hjerne går helt i baglås og der går kluddermor i informationerne
Jeg har før bedt om jeg ikke kunne få målt rT3 men svaret var at det var man gået bort fra for mange år siden, for det kunne alligevel ikke bruges til noget.....
Samtidig er man gået bort fra at måle frit T3 og ser nu udelukkende på T3
UPS efter at have gennemlæst hvad jeg har skrevet kan jeg se at jeg skriver at "jeg vil bede om" - "bede om" er vist ved at være fortid... jeg vil kræve/forlange at få målt rT3, K-vit, TRASH og frit T3, ellers vil jeg blive ved med at løbe panden mod muren. I samme åndedrag vil jeg så også fortælle ham at jeg har droppet pillerne han har givet mig mod knogleskørhed..... UHA det bliver et spændende møde
Anisa TAK fordi du svarede selv om du var udkørt - jeg er imponeret over dit engagement - du er vist med få ord det man kalder for en ildsjæl
Kærlig hilsen
Cirkeline
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske
Lignende tråder
-
Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden
Av Prinsessen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 77Siste melding: 11-02-14, 16:13 -
24.02.2009: Påbegynt dagbok
Av Vigdis i forumet DagbokerSvar: 3Siste melding: 18-07-10, 12:02 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08 -
Mat og Helse for September?
Av marge i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 03-09-05, 23:36

Svar med sitat

Bokmerker