Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Jeg har fått Erfa!
Threaded View
-
22-06-10, 14:02 #4
Sv: Jeg har fått Erfa!
Så flott Sonja, det var på tide!
Jeg fikk også begynne på Erfa i april, har brukt april og mai til å sakte men sikkert bytte levaxin mot erfa.
De siste tre ukene nå har jeg vært bare på erfa, og det fungerer kjempefint,
jeg er mye bedre form,
jeg får erfa på Boots apoteket cc i Drammen, jeg betalte 2000 for 500 30mg og 500 60 mg.
ble gledelig overrasket da jeg først fikk 100 30mg og betalte nesten 1000,-
Jeg bruker 90mg pr. dag og har derfor medisin i over ett år for 2000,- hvilket jeg syntes er helt supert i fht. at jeg er i bedre form.
jeg har også byttet om på en del av vitaminer og mineraler,
har bestilt på nett og bruker nå bare maks dose av barbasco plus, multi max, dim-plus og adrenal stress end samt Chili burn.
Dette fungerer foreløpig veldig bra og jeg er i bedre form enn på evigheter.
Ikke sover jeg hele tiden, klar i hodet, ikke på langt nær så mye hjerte kramper og harahjerte.
Også har jeg fått litt energi, orker to kjapper turer med hunden nesten hver dag, noen ganger bare en , men jeg går tur hver dag.
mykere i kroppen og ikke så verken.
Har faktisk også nå energi til å gjøre ting hjemme og få det i orden etter flytting.
Så nå er det bare vekt reduksjon igjen og jeg har blitt flinkere til å spise og komme i gode rutiner etter å ha vært hos kostholds dame på Heggeli.
Så stå på videre!Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
Lignende tråder
-
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Av Elbeth i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 70Siste melding: 16-05-14, 13:06 -
Jeg har fått Erfa!
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 11Siste melding: 03-07-10, 16:17 -
De har fått Erfa på Apotek1!!!!!
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 29Siste melding: 11-03-10, 18:15 -
Noen av dere som har fått Erfa Thyroid?
Av ella i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 11Siste melding: 12-12-09, 21:03

Svar med sitat

Bokmerker