Viser søkeresultater 1 til 10 av 125
Threaded View
-
25-08-07, 23:49 #31
Kom til å tenke på noen ting...
- Ser du har søkt om 50% uføretrygd. De tilfellene jeg har hørt om som har søkt prosenter trygd, har hatt store problemer med å få gjennomslag. I min lille verden kan det se ut til at man faktisk får bedre behandling om man søker full trygd. Men du må muligens søke attføring først, det vet jeg ikke...
- Jeg tror du gjør lurt i å anke. Hvis du ikke gjør det, er det da noe med at man er nødt til å ha fått noe mer, enda en diagnose eller noe, før man evt kan søke igjen?
- Og hvis du anker/søker attføring, har du da ikke rett på rehabiliteringspenger mens saken er under behandling?
Ja, dere, de er FÆLE de "lege"-uttalelsene som kommer fra - nå - NAV. De overkjører deg fullstendig, også legers uttalelser om deg, om de kommer unna med det - og det gjør de jo, for de sitter på makta. Husker jeg skrev et klagebrev ei gang, noe om hvordan de kunne være så forbaska arrogante at de trodde de visste bedre hvordan jeg hadde det, og hva jeg kunne og ikke kunne - enn min egen lege, og ikke minst meg selv. Hjalp selvsagt ingenting...."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Flere kjendiser med hypothyreose
Av Blondie i forumet Nyttige linkerSvar: 7Siste melding: 09-12-13, 20:22 -
Jeg har struma,knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
Av skaye i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 75Siste melding: 07-01-10, 17:12 -
Andre i Bergen med hypothyreose?
Av maika i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 15-04-09, 22:06 -
Stoffskifte og andre sykdommer
Av Persa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 03-02-09, 21:43

Svar med sitat

Bokmerker