Viser søkeresultater 1 til 10 av 125
Threaded View
-
30-05-09, 19:53 #19
Sv: - Neivel, så får du bare gå med plagene dine, da!
Du er inne på noe der, ja... På det legesenteret jeg bruker har de supersmå stoler, så små at til og med vanlige folk får vondt av å sitte på dem. Hadde de enda hatt normale stoler, så hadde jeg ikke hatt noen problemer med å sitte på dem i det hele tatt. Men jeg må sitte foroverlent og hvile meg på bena. Legesenteret flyttet til nye lokaler for noen år siden, og da trodde jeg helt ærlig at de hadde skiftet ut de vonde stolene. Men neida, de fulgte med på flyttelasset. Og da jeg kom inn på legekontoret, hadde han jammen satt et par slike vonde stoler der også til pasientene! De stolene er ekstremt vonde for folk som har vondt i ryggen eller bena, så hvorfor de har valgt slike, skjønner jeg ikke. Må være fordi de ikke regner med at folk skal sitte lenge på dem. Men da burde de jo ta i betraktning alle de som sitter der i lange tider når legene er forsinket eller de venter på prøvesvar. Eller er det fordi de kanskje ønsker flere kunder...?
Men det er vel ikke annet å vente fra et legesenter som tidligere forlangte at de som ville ha akutt-time måtte stille seg opp utendørs i kø fra kl. 07 om morgenen, for å bli sluppet inn kl. 08 og trekke kølapp for bare å bestille time. Ofte fikk man ikke time før langt ut på dagen og måtte reise hjem igjen for så å reise tilbake igjen senere på dagen. Flott måte å behandle syke folk på! Gjøre folk ekstra stressa så de blir enda sykere...
Nå har de endelig fått ut fingeren og fått mulighet til å bestille akutt-timer pr telefon... Men jammen hadde de den andre løsningen i mange år, tross klager! Ikke særlig moro å stå utendørs i kø uten mulighet for å sitte, i all slags vær og minusgrader.
Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Flere kjendiser med hypothyreose
Av Blondie i forumet Nyttige linkerSvar: 7Siste melding: 09-12-13, 20:22 -
Jeg har struma,knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
Av skaye i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 75Siste melding: 07-01-10, 17:12 -
Andre i Bergen med hypothyreose?
Av maika i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 15-04-09, 22:06 -
Stoffskifte og andre sykdommer
Av Persa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 03-02-09, 21:43

Svar med sitat

Bokmerker