Viser søkeresultater 1 til 10 av 125

Hybrid View

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Smile Sv: - Neivel, så får du bare gå med plagene dine, da!

Det hjelper å klage, gitt!
    Legen har oversendt klagebrevet mitt til personalsjefen på legesenteret. Dette vil så bli tatt inn i opplæringen av de ansatte og presentert som eksempel på hvordan man ikke svarer pasientene.
    Jeg er jo ikke 100% sikker på navnet på vedkommende surpomp, men det trengte jeg ikke å si, for legen skjønte hvem det var. De har nok fått flere klager...

Såh! Da kan jeg si meg fornøyd! Det nytter å klage!

Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    68
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: - Neivel, så får du bare gå med plagene dine, da!

SÅ BRA! Det er viktig å ikke la seg tråkke på! Da var det tross for surpomp noen kloke mennesker på legesenteret!

Vet du hva jeg har tenkt på, Sonja: På de fleste venteværelser jeg sitter på, så er det kun trange stoler som passer alle under 95 kilo. Det er jo forferdelig for alle som sliter med overvekt! Skal de stå og vente på tur hos lege, tannlege, fysioterapeut? Fordi stolen er for smal? Og få enda flere belastningskader i knær og hofter? Det er så lite gjenomtenkt! Der hvor de burde være forberedt på alle varianter av en menneskekropp, så er det A4 mennesket som skal sitte i stolen?
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Du er inne på noe der, ja... På det legesenteret jeg bruker har de supersmå stoler, så små at til og med vanlige folk får vondt av å sitte på dem. Hadde de enda hatt normale stoler, så hadde jeg ikke hatt noen problemer med å sitte på dem i det hele tatt. Men jeg må sitte foroverlent og hvile meg på bena. Legesenteret flyttet til nye lokaler for noen år siden, og da trodde jeg helt ærlig at de hadde skiftet ut de vonde stolene. Men neida, de fulgte med på flyttelasset. Og da jeg kom inn på legekontoret, hadde han jammen satt et par slike vonde stoler der også til pasientene! De stolene er ekstremt vonde for folk som har vondt i ryggen eller bena, så hvorfor de har valgt slike, skjønner jeg ikke. Må være fordi de ikke regner med at folk skal sitte lenge på dem. Men da burde de jo ta i betraktning alle de som sitter der i lange tider når legene er forsinket eller de venter på prøvesvar. Eller er det fordi de kanskje ønsker flere kunder...?

Men det er vel ikke annet å vente fra et legesenter som tidligere forlangte at de som ville ha akutt-time måtte stille seg opp utendørs i kø fra kl. 07 om morgenen, for å bli sluppet inn kl. 08 og trekke kølapp for bare å bestille time. Ofte fikk man ikke time før langt ut på dagen og måtte reise hjem igjen for så å reise tilbake igjen senere på dagen. Flott måte å behandle syke folk på! Gjøre folk ekstra stressa så de blir enda sykere...

Nå har de endelig fått ut fingeren og fått mulighet til å bestille akutt-timer pr telefon... Men jammen hadde de den andre løsningen i mange år, tross klager! Ikke særlig moro å stå utendørs i kø uten mulighet for å sitte, i all slags vær og minusgrader.
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    70
    Meldinger
    1,362

Sitat Opprinnelig skrevet av sonja Vis post
    Det hjelper å klage, gitt!
    Legen har oversendt klagebrevet mitt til personalsjefen på legesenteret. Dette vil så bli tatt inn i opplæringen av de ansatte og presentert som eksempel på hvordan man ikke svarer pasientene.
    Jeg er jo ikke 100% sikker på navnet på vedkommende surpomp, men det trengte jeg ikke å si, for legen skjønte hvem det var. De har nok fått flere klager...

Såh! Da kan jeg si meg fornøyd! Det nytter å klage!

Dette var positiv lesning Sonja. Det går ikke an å oppføre seg slik denne legesekretæren (eller hva hun enn er) gjorde. Det er bra å se at noe gir resultater. Stå på Sonja, jeg gleder meg sammen med deg. Godt at noen orker å ta igjen med uvettig behandling av mennesker.

Thomas: jeg er enig i at nordmenn finner seg i alt for mye. Skulle ønske jeg hadde energi til å klage mer selv. Men jeg er ikke enig i at vi er en gjeng med bortskjemte og innbilske suppehuer. Det tyder mer på at vi er et folk med lav selvfølelse.

Lignende tråder

1. Flere kjendiser med hypothyreose
    Av Blondie i forumet Nyttige linker
    Svar: 7
    Siste melding: 09-12-13, 20:22
  2. Jeg har struma,knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
    Av skaye i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 75
    Siste melding: 07-01-10, 17:12
  3. Andre i Bergen med hypothyreose?
    Av maika i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 0
    Siste melding: 15-04-09, 22:06
  4. Stoffskifte og andre sykdommer
    Av Persa i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 03-02-09, 21:43

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg