Hei Sonja, du trenger advokat tror jeg.
Det er din kropp og slankeoperasjon kan drepe deg under operasjonen, og etterpå vil ddu trenge enormt mange vitamintabletter og mineraltabletter siden opptaket ditt blir fryktelig lavt.

Jeg er helt enig i at glutenfri er bra, har også lest lignende på thyroid.about.com forumet og alle har gått nedi vekt og stoffskiftet har blitt bedre. Det kommer noen drypp dann og vann om det. Jeg gikk ned 20 kg nå.

Men det går ut ifra at du vet at sykepengene og sånne ting bare varer ett år, og så er det over på sosialen.

På ett av de andre forumene er det en jurist so svarer på slike trygdespørsmål, husker ikke hvilket forum, men det er en eler anne sykdom. Mente det var på forumet til foreningen mot tarmsykdommer men jeg husket vel feil.

Søster har gått gjennom en slik mølle men hun prøvde seg i forskjellige opplegg, jobbet på sykehjem også.
Jeg tror hun fikk til slutt veldig bra juridisk hjelp via fibromyalgiforeningen i Moss, de har en advokat som har greie på sånt. man kan jo spørre om man kan melde seg inn i foreningen for å få hjelp, og de har veldig mange der som samtidig har stoffskifteproblemer, samt at de har varmtvannstrening mange steder og trenger kanskje instruktør...snakket med en her som er en slik instruktør.
Du trenger kansje en tilleggsdiagnose slik som firbomyalgi eller ME eller noe....for trygden.