Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
16-08-11, 14:39 #11
Sv: Hashimotos. Under behandling med hydrokortison og Thyroid.
Så hyggelig å høre fra deg, berit! Har lurt på hvordan det er med deg! Og da var det hyggelig å få vite at det går fint!
Ja, eggløsningsperioden er så merkbart dårligere for meg at det er et reelt problem. Gruer meg hver måned. Pms er ikke lenger noe problem. Det er nesten sånn at det er den beste tida i måneden. Rart. Rundt eggløsning er vel den tida i måneden at østrogennivået er høyest? Det er vel kanskje det som slår oss ut? Blir ubalanse iforhold til andre hormoner? Kanskje en løsning å bruke prevensjon som gir jevnere hormonnivå i løpet av syklusen? Jeg tenkte på det før, men droppet ut (men det gjorde vel du også om jeg ikke husker feil). Men jeg tenker at det må da gå seg til etter hvert....? Slik som Vigdis er inne på. Jeg tåler jo både det ene og det andre av kosttilskudd og hormoner (noen unntak da), så jeg kjører den veien.
Jeg bruker ikke lenger hc. I morgen går jeg ned til 1, 75 grain Erfa. har ligget på 2 grain i to uker nå og føler meg fortsatt som en stråleovn. (les overdosert)
Må avslutte (sitter på jobb)
Lykke til videre. Hold oss oppdatert
Du droppet DS, eller?
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker