Viser søkeresultater 1 til 7 av 7

Hybrid View

  1. #1
    Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Rogaland
    Alder
    40
    Meldinger
    253

    Standard Sv: Råmelk/ Colostrum

    Spennende info, Anisa.
    Jeg har jo hatt kreft som barn, og cellegift vil ifølge leger jeg har hatt kontakt med på Rikshospitalet føre til at mange kommer 10 år tidligere i overgangsalderen. Kjønnshormoner vil altså ligge for lavt i forhold til alder (?), da kan en vel tenke seg at det samme vil gjelde veksthormon, og at det bidrar til at jeg merker bedring av Colostrum?
    Fikk målt P-veksthormon for 2 år siden, da jeg var 23. Lå da på 4,5 med referanse under 15. Kanskje dette er noe lavt? Sto ikke nedre ref.grense, men 23 år er jo ungt.

    Hmm... har også lest et sted på nettet (husker ikke hvor) at Colostrum ble anbefalt som kilde til veksthormon, for andre "kilder" var fryktelig dyre (injeksjoner?)

  2. #2
    Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Rogaland
    Alder
    40
    Meldinger
    253

    Standard Sv: Råmelk/ Colostrum

    Oppdatering:

    Jeg er fremdeles ikke blitt forkjølet!! Og det er etter over ett år med konstant sår hals og snørrete nese.... Dagene jeg glemmer Colostrum om morgenen, blir jeg sår i halsen på kvelden. Dette har gjentatt seg tre-fire ganger. Så tar jeg råmelk, og halsen blir bra igjen ila. natten.

    Anbefales!

    En annen ting er jo at dette kanskje gjør at jeg presser meg mer en jeg bør? Ellers tar jeg sykdom som et signal på å roe ned. Men det er ganske deilig å slippe å være forkjølet, ALLTID..

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn