Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
12-07-11, 11:56 #10
Sv: Litt forvirret over prøvesvar...
Hei Rufus.
Hyggelig å høre fra deg igjen. Det er nesten komisk for meg å lese innlegget ditt, rett og slett fordi jeg kunne ha skrevet det selv når det gjelder særlig symptomer og reaksjoner på medisiner. Jeg har stabilt ligget på 3 og en kvart Erfa 60mg fra ca jul og frem til mai engang. Da reduserte jeg dosen med 15 mg til 3 tabletter, dette med tanke på sommerdossering. FT4 falt da fra ca 19 til ca 16. Ganske stort fall på 15 mg synes jeg. Antistoffene har jeg ikke målt, men det hadde jo vært interessant. Saken jeg ville frem til var at i likhet med deg kunne jeg redusere HC dosen etter oppstart av Florinef. Jeg føler meg altså mye bedre nå med en litt lavere Erfa dose. Når det gjelder Hc får jeg samme symptomer når jeg bør øke, som jeg gjør når jeg bør redusere. Når jeg reduserer må jeg gi det en til to uker før jeg vet om det var rett eller galt. Så, ja, det er en langsom og frustrerende prosess.
Så hvorfor stiger antistoffene dine. Går ut ifra at du tar Selen, som også kan påvirke antistoffene. Nå vet ikke jeg hvor lenge du hadde stått på Erfa sist du målte antistoffene dine, men jeg mener bestemt å ha lest at en av ulempene med thyroid er at de kan få antistoffene til å stige. Tror du at antistoffene gjør at du føler deg dårligere, eller er du bare generelt bekymret for stigende antistoffer. Hvor mye HC og Florinef bruker du nå?
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker