Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Hybrid View
-
25-02-11, 09:32 #1
Sv: Aldosteron
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
25-02-11, 17:07 #2
Hei Kevlin

Joda, jernnivåene mine er ikke så aller verst. Både blodprosent og jernlager, så det ligger nok ikke der.
I to dager har jeg kjørt på med masse himalayasalt. Og da mener jeg masse
Hvor mye er for mye, mon tro? Drikker et glass med to t-skjeer salt til frokost, en (eller litt mindre) t-skje i vann til lunsj og middag og kvelds. Jeg må nesten bruke to toppede t-skjeer i vannet før jeg synes det smaker ubehagelig salt. Er vel et hint det, tenker jeg...
Regner med at det er en tilfeldighet, men de siste to dagene har jeg vært som en liten sputnik både på jobb og hjemme. Men svimmel er jeg jo likevel, da.. Men hjertebanken er mye bedre. Får se hvordan dette går. Skal få målt nivåene mine ganske snart og blir vel litt klokere da.
-
26-02-11, 06:57 #3
Jeg tror jo at hormonnivåene våre er svært sammensatte når vi først kræsjer. Altså, det er ikke sikkert at det er nok med hydrocortison når binyrene kræsjer. Det hele er så komplekst. Så jeg fikk vel en flying start med flere hormoner som ikke har hatt det så bra da jeg startet med en kjempedose pregnenolone. Anbefaler lesning av Anisas skriving om temaet!

Uansett årsak, formen nå gir håp. Jeg kjenner også at den fysiske formen øker. Ikke mist håpet, folkens!
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker