Så bra at formen er på vei opp igjen, Rufus. Holder alltid pusten når jeg leser at det går nedover.... heier jo på deg, og alle andre som sliter her inne!

Veldig vanskelig det der med over-eller underdosering. Det kan jo virke som om du var overdosert siden du føler deg bedre etter å ha kuttet ut et halvt grain. Selv går jeg ganske jevnt på 3,5 grain. Økte med en kvart i dag, men vet ikke om det har noe for seg. Prøver å tenke at det er et mål å klare seg med lavest mulig dose- uten å bli hypo selvsagt- for da skånes binyrene mest mulig.

Det at du går ned i vekt er jo helt fantastisk. Din heldiggris!!!!! (litt misunnelig nå...) For meg virker det som et solid tegn på at kroppen din er kommet i bedre balanse. Jeg prøver å trappe ned på hc for å se om det kan hjelpe på noen kg. Men jeg vet jo ikke om det er hc eller jeg selv som er synderen. Hos deg virker det som om det ikke er hc, siden du klarer å gå ned, helt sånn uten videre! Må si det en gang til: lucky you. Vet dette ikke er noe slankeforum, og jeg har aldri vært så opptatt av vekt, men når man kommer til et visst punkt i helbredelsesprosessen, så trer jo det forfengelige mer frem, da...

Synes det er så bra å lese oppdateringer om dere andre, så fortsett å gjør det:-) (Jeg skal snart oppdatere min egen, må bare ha litt å melde først...)