Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
19-01-11, 11:17 #11
Sv: Jeg har bestemt meg for å slutte med minipillen for denne gangen
Jeg er slik at alt jeg kan kontrollere kan jeg takle på en måte.. Gikk jo opp en 3.5 kg etter at binyretrøbbelet begynte jeg også, og selv om det ikke er så mye så merket jeg det på psyken når jeg bare gikk opp uten å vite hvor det skulle ende.. Så du har min fulle forståelse mht. dette. Mye greiere hverdag når vektspøkelset ikke forsurer evt fremgang på andre områder.
Og nå går jeg jo ned i vekt for tiden... Orker ikke mat, blir kvalm av tanken nesten, men trykker innpå frokost lunsj og middag likevel. Men det blir ikke nok. Og da mister jeg liksom kontrollen igjen og da uroer det meg. Dette kommer som følge av ubehag og sykdomsfølelse i kroppen som jeg har slitt med en tid nå...
Men uansett skjønner jeg at du har det bedre Rufus, og det gleder meg virkelig
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker