Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
19-01-11, 09:41 #11
Sv: Jeg har bestemt meg for å slutte med minipillen for denne gangen
Så synd, Rufus. Men sånn er det - vi er forskjellige. Og det er jo engang sånn at å rote med andre hormoner gjør behandlingen av alle hormoner vanskeligere.
Og mentale sperrer må man stort sett bare respektere. Tror de fleste av oss her inne har opplevd vektproblemer og vet at ikke det er noe hyggelig, akkurat.
Da er det bare å se etter andre alternativer da - om det er prevensjon du er ute etter. Spiral, hormonspiral eller p-ring kanskje? De to sistnevnte skal iallfall ha (enda) lavere hormonnivå. Og så er virkningen noe mer lokal da.
Om det er PMS så går det jo an å se kun på den siden i stedet for å tenke prevensjon.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker