Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
18-01-11, 19:38 #11
Sv: Har begynt med colloidalt sølv i dag, samt camu- camu c vitamin
Rufus, jeg har også brukt koll. sølv et par måneder, og ikke følt det har hjulpet (forkjølet/ halsbet. i et par måneder snart..). Tipper jeg jobber for mye for binyrene og har bestemt å sykmelde meg en dag i uken. Nok om det

Noen mener bihulebetennelse og slimete hals (?) kommer av candida (husker ikke kilder). Siden jeg har dette iflg. Balder søkte jeg på Iherb og fant flere nesesprayer med oreganoolje og andre soppdrepere. Prøvde denne:
http://www.iherb.com/North-American-...0-ml/8790?at=0
den svir som et ¤&//(/() men fungerer kanonbra!! Åpner opp nesen, løser opp slim hjelper som dermed fjerner hoste. Jeg har gått tom og får ikke lenger sove skikkelig pga nattehoste. Iherb er tom for øyeblikket, sukk.
Bare et tips i tilfelle du skulle være intr.!
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker