Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Hybrid View
-
07-12-10, 18:37 #1
Sv: Jeg hadde en periode der jeg brått ble verre. Lurte på hva som var grunnen
Jupp. Østrogen og candida hører sammen. Nok en grunn til å gjøre et forsøk med cerazette om du vil prøve p-piller. Teknisk sett en minipille, men har slingringsmonn på tid som en p-pille. Noen tåler den, andre ikke.
Jeg tåler den - ingen andre bivirkninger enn tap av mens og pms (hurra!) og gikk ikke opp i vekt da jeg startet med den. Var bare litt uregelmessig de første 2-3 månedene. (Da stoffskiftet gikk av skaftet gikk jeg derimot opp i vekt så det holdt ...)
Jeg anbefaler denne boka ifm candida
http://www.amazon.com/Tired-So-Yeast..._sim_b_title_3 for å få hode og hale på virksomme kosttilskudd og behandlinger, samt dos and don'ts.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker