Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
12-11-10, 08:54 #10
Sv: Ble enig med legen om å teste for Candida igjen
Problemet med denne sykdommen er jo at den påvirker ALT... og når tarmen blir påvirket går det på næringsopptak... og næringsopptaket er vitalt for at vi skal kunne bli bedre ... at cellene får "gjort noe" med de tilførte hormonene... Det er som et balansebrett i ørten retninger samtidig hvor en ubalanse på ett sted forplanter seg "mok holivold" og vi spiller med bind for øynene...
Så ja, jeg skjønner at du blir motløs. Men på meg så virker det som du har snudd fra bunnen. Selvfølgelig går det ikke strake veien oppover når man har vært så langt nede som deg. Hvor mange år har du brukt på å bli verre? Det er nok dessverre ikke urimelig at du må regne med en god del år for å gå motsatt vei også - om det lar seg gjøre uten de store feiltrinnene.
Men igjen - jeg tror du er på rett vei.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker