Viser søkeresultater 1 til 10 av 147
Threaded View
-
08-08-11, 18:37 #7
Besøk hos Dag S på Heggeli Helhetsmedisin
Hei, jeg har vært hos min første konsultasjon på Heggeli Helhetsmedisin i dag. Det som er interessant er jo at Dag S har en annen tilnærming enn det fastlegen har. Hos min fastlege fikk jeg tilbud om levaxin pga høy antiTPO og en TSH innenfor, men i øvre del av referanseområdet. (noe som forsåvidt er et ganske godt tilbud det også, siden mange ikke får tilbud før de har langt høyere TSH verdier). Generelt utgjør et slikt tilbud at man aksepterer at kjertelen ødelegges, uten at man stiller spørsmål om hvorfor, og om det er mulig å stoppe betennelsen. Dag S stiller seg spørsmålet om hvorfor det er betennelse i skjoldbruskjertelen, og vil undersøke underliggende mulige årsaker til betennelsen. Jeg fikk følgelig ikke tilbud om stoffskiftemedisin i denne omgang, men det er planlagt en rekke prøver for å undersøke ulike faktorer, bl.a binyrer, matvareintoleransetest og candida. Jeg forstår det slik at tanken er å finne en behandling som reduserer/fjerner betennelsen og antistoffene. Så da får vi bare se hva som skjer videre......
Lignende tråder
-
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's Treatment 1-8
Av Mod i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 3Siste melding: 26-02-11, 18:15 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker