Viser søkeresultater 1 til 10 av 73
Tråd: Thyroid på blå resept.
Threaded View
-
03-08-11, 21:10 #18
Sv: Thyroid på blå resept.
Jeg vet godt at ting ikke er lett, Vigdis. Jeg har levd med hypothyreose en stund og anser vel den blåresepten jeg fikk på Erfa som en jubleumsgave etter ca 20 år med lavt stoffskifte;-) Den nedturen jeg har gjennomlevd de siste to årene som en følge av denne sykdommen er ikke min første, så jeg vet at møte med leger er alt annet enn en fornøyelse. Men jeg mener at for hver og en av oss (vi er ikke mange, men vi er noen) som får thyroid på blå resept, er det et skritt nærmere en normalisering i bruk av thyroid i det norske samfunn. Sammen er vi sterke. Det ser vi vel alle ved at Kevlin brukte min sak som begrunnelse for sin klagesak. Jeg håper bare på en blåresept for alle som ønsker det.
Lignende tråder
-
Resept på naturlig thyroid
Av usikker i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 14Siste melding: 04-03-10, 19:45 -
Resept på Armour
Av LD Tromsø i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 4Siste melding: 16-02-09, 12:39 -
Resept på Amour
Av cathrin i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 2Siste melding: 13-05-06, 21:41 -
Å få Armour på blå resept
Av nora i forumet HELFO medisinutgifter på blå reseptSvar: 31Siste melding: 29-04-05, 21:02 -
Om å få Armour på blå resept
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 31Siste melding: 29-04-05, 21:02

Svar med sitat

Bokmerker