Viser søkeresultater 11 til 14 av 14
Tråd: Levaxin og bivirkninger
-
30-07-11, 22:40 #11
Sv: Levaxin og bivirkninger
Jeg kan ikke huske å ha merket meg noe sånt selv. Men jeg husker godt å ha sett et før og etter bilde av en ung dame etter oppstart av thyroid (mener det var for gammelt til å kunne være syntetisk behandling). På før bildet har jenta knapt bryster, mens på etter bildet har hun mer utviklede bryster. Hormoner henger sammen og uten det ene hormonet (stoffskiftehormon) blir det redusert produksjon av andre hormoner (kjønnshormoner). Så for meg høres dette helt naturlig ut.
-
31-07-11, 01:56 #12
https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=9300
Billedet viser en 27-årig kvinde med hypothyreose, før og efter påbegyndt behandling (over 13 måneder) med desiccated thyroid.
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
-
31-07-11, 17:59 #13
Der fant du den, ja:-)
-
01-08-11, 19:25 #14
Hehe.
Skjønner hva dere mener.. Men jeg har mere kroppen til en 40 åring som har fått tre barn.....
Men ser jo at puppene mine ikke er så slappe som de var for 5 uker siden ;)
Har også tatt bilde av ansiktet mitt, før og nå, og ser det er også blitt anderledes.
Klem Tussemaja
Lignende tråder
-
Levaxin. Hvilke bivirkninger har dere fått?
Av wonki i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 12Siste melding: 29-02-16, 10:26 -
Lavt stoffskifte, bivirkninger av Levaxin?
Av Minnitee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 27-02-16, 22:44 -
Lavt stoffskifte og bivirkninger på levaxin!
Av AnnieG i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 19Siste melding: 28-12-10, 12:01 -
Bivirkninger ved doseøkning av Levaxin
Av Orca i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 05-12-10, 11:34 -
Bivirkninger av Levaxin
Av Bille i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 2Siste melding: 07-01-09, 23:47
Svar med sitat

Bokmerker