Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Hashimoto og jod
Threaded View
-
07-07-11, 16:27 #7
Sv: Jod-forvirring
Ny update om min 'tilstand' efter påbegyndt jod-behandling: Jeg har netop fået taget mine anti tpo i tirsdags, og de er steget til 624 fra 134 i marts. Jeg ved dog ikke, om de allerede var steget, inden jeg påbegyndte jod-behandlingen - eller om det skyldes, at jeg er skiftet medicin igen igen... Er meget i tvivl, om jeg skal fortsætte med at tage Lugol... Måske det skal have lidt længere tid, og anti-stofferne så falder igen af sig selv - jeg er jo stadig ikke velreguleret på Erfa....
Nå, jeg ved det ikke - men ville igen bare lige 'dele' det med aller jer, der evt. overvejer jod-behandling eller bare gerne vil vide mere om det...
Jeg ser netop nu (mit glemsomme hoved), at Anisa tidligere har rådet mig til at prøve et andet jod-præparat, hvis anti-stofferne skulle stige, så det vil jeg da gøre.
Tak Anisa!!
Lignende tråder
-
På grensen av Hashimoto's ?
Av Karatekid i forumet Funksjonellmedisinsk senter i OsloSvar: 146Siste melding: 15-02-18, 10:06 -
Naltrexone (LDN) Hashimoto's
Av gunnda i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 16Siste melding: 27-02-13, 22:52 -
Hashimoto's Treatment 1-8
Av Mod i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 3Siste melding: 26-02-11, 18:15 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker