Viser søkeresultater 1 til 10 av 187
Threaded View
-
08-10-06, 23:17 #11
Kameleona
Mye ved din situasjon minner om min. Jeg har også vært syk i veldig mange år, kanskje helt fra liten, men antistoffer har vel vært konstatert i ca 10 år (antistoffer som gir betennelse i skjoldbruskkjertelen og dermed lavt stoffskifte - Anti-TPO).
Jeg har blitt prakket på antidepressiva utallige ganger når jeg har klaget over at jeg stadig er veldig dårlig. Alltid med det resultatet at jeg er blitt enda verre.
Jeg har forsøkt Liothyronin (T3) i et par måneder, men ble ikke noe bedre. Ble "hyper" etter ei stund. Jeg skal forsøke en gang til til vinteren før jeg kan konstatere at dette ikke virker på meg. Da skal jeg gå enda mer forsiktig fram ang dosering.
Følte meg også temmelig alene i verden med alle plagene jeg har før jeg meldte meg inn her for ca 1/2 år siden. Men likevel har jeg en del symptomer som ikke helt passer inn, eller går utover det som er vanlig for lavt stoffskifte. Har funnet ut av at jeg også har sliten binyrebark, noe som visstnok er vanlig å få ved lavt stoffskifte. Men jeg har i 1 1/2 års tid nå mistenkt ME, og denne mistanken har slett ikke blitt mindre. Er ganske sikker på det, men vanskelig å få diagnostisert.
Uansett, lykke til ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Hvordan fungerer det for sånne som ikke klarer å konvertere all T4 til T3?
Av Vigdis i forumet Thyreoidea-hormonerSvar: 5Siste melding: 12-03-10, 10:46 -
snart "schizofren"--please, hjelp meg....
Av gunnda i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 19-04-09, 22:34 -
HJELP! Hypothyreose. Nå klarer jeg snart ikke mer....
Av Dolphin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 74Siste melding: 08-02-09, 13:04 -
klarer ikke å gå ned i vekt...reductil
Av villemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 28-05-06, 11:17 -
klarer ikke gå ned i vekt
Av Julla i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 2Siste melding: 09-05-05, 17:58

Svar med sitat
Bokmerker