Hvor er jeg glad for jeres hurtige svar

I giver mig svar på flere spørgsmål som lægen ikke kunne svare på.... bla at det let forhøjede blodtryk kunne betyde at hjertet prøver at kompensere.

Hvorfor varer bedringen ikke så længe efter at dosen er øget - er det fordi man ikke er på det precise niveau endnu eller skal man blive ved med at justere livet igennem?

Ved den sidste blodprøve jeg fik taget fik jeg ordre om ikke at tage andre kosttilskud end en enkelt vitaminpille hvis jeg ikke kunne undvære den. De "alternative" kosttilskud jeg tog var lægerne i tvivl om kunne være årsag til mit lave kaliumtal som jeg blev indlagt for til observation natten over. De kunne slet ikke forstå at jeg følte at der var behov for at tage kosttilskud. Jeg har indvilget i at undvære kosttilskuddene i 14 dage hvorefter nye blodprøver skal tages. De kosttilskud jeg tog var følgende:
Frokost:
2 multivitaminpiller
2 B-vit komplex
1 Chrom ialt 100ug
Aften:
3 calcium/magnesium ialt 230mg/160mg
3 magnesium ialt 600 mg
3 D-vit ialt 105 ug
2 organisk selen ialt 200 ug
Så selen får/fik jeg men blodprøven er ikke så omfattende så den er målt. Der er målt natrium, kalium, calcium og magnesium hvoraf calcium ligger i underkanten. Zink og selen værdierne kender jeg ikke men vil på tirsdag når jeg skal til endokrinolog spørge til. Mht til de kosttilskud jeg tog er det så for meget?

Kærlig hilsen
Cirkeline