Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Hybrid View
-
28-07-10, 15:48 #1
Sv: DHEA
Nei, jeg byttet ut DHEA for ca fem uker siden. Bruker 7-keto. Derfor synes jeg det er så merkelig at jeg fortsatt mister så mye hår og at vekten ikke har rikket seg, kanskje den heller har økt enda litt? Ellers bruker jeg hele "pakken": 7-keto, progesteron-krem, pregnenelone. Merker ikke noe forskjell på effekten av 7-keto i forhold til DHEA. Men er altså like "tykk". Må jeg bare være tålmodig og vente enda mer på at vekten skal snu og håret slutte å falle av?? Det jeg har lurt litt på ( og det høres kanskje litt dumt ut) er om at det kan ha skiplet hormonbalansen min, og at denne vektøkningen er permanent. Har hørt om folk som begynner på p-piller og får hormonbalansen ødelagt og må slite med vektøkning og andre helseplager selv om de har kuttet ut hormonene. Men det er vel uvanlig?
TAkk for tipset om denne bloggeren. Virker interessant!
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker