Viser søkeresultater 1 til 10 av 82
Hybrid View
-
19-07-11, 22:41 #1
Cortef og lakrisrot
Hei

Jeg lurer på ett par ting jeg håper det er noen her inne som kan hjelpe meg med. Jeg har nå endelig fått resept på cortef og skal ta 2,5 mg kl 10 og klokken 14. Ikke store dosen men jeg håper det vil hjelpe...I mellomtiden har jeg begynt på lakrisrot kapsler og tar to for dag, 400 mg pr stk. Synes de hjelper litt, på huden om ikke annet( plages med akne) Kan jeg kombinere cortef og lakrisrot ? Og kan man ta lakrisrot når man bruker p-piller? Vil den hemme effekten av p-pillene etc. Leser at det kan virke inn på østrogenverdiene men finner ikke ut mer. Håper det er noen som kan hjelpe meg litt her..Også en liten ting til...føler at jeg binder mer væske i kroppen av lakrisrot og at jeg ikke blir like svimmel når jeg reiser meg brått opp ( hadde Bt 98/50 før jeg begynte-ikke målt siden), også blodsukkeret er mer stabilt og dette er jo bra. Derfor vil jeg gjerne fortsette med lakrisrot kapslene. Vet at det finnes en annen variant. Dgl eller noe sånr men den har vel ikke samme gunstige effekt på binyrene?
Ser fortsatt frem til lege timene med A.K.L og D.S i slutten av august
Men man vil jo gjerne ha det bedre mens man venter også.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
Binyretretthet???
Av Aud. i forumet DagbokerSvar: 12Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
Frisk fra binyretretthet?
Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 04-05-10, 13:27 -
Har jeg binyretretthet?
Av Gekko i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 25-03-10, 10:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49

Svar med sitat

Bokmerker