Sitat Opprinnelig skrevet av Stina
ninus ;)

Mit højre ben har ikke styrken, og med føleforstyrrelser og forvirring er det rent galt, også når jeg sidder ved siden af.
Mener du her følelsesforstyrrelser i ditt høyre ben? I så fall kan det både være ME og MS, tror jeg.

Jaaaa, det er så sprøtt det med fuglekvitter. Det er jo egentlig så skjønt å høre på. Men jeg sover så dårlig, og om sommeren kvitrer de så høyt og så tidlig om morgenen, så det faktisk blitt rene torturen dette også. Tragisk hvor rablende sinnsyk man skal bli. Hit med noen antidepressiva - om de bare hjalp!
Stina,

Jeg har føleforstyrrelser i ben, arme, foran på halsen og ved venstre øje. Højre ben er ekstra svagt og ikke til at stole på ved gang eller bilkørsel. Både højre ben og højre arm bliver meget hurtigt trætte og tunge med smerter, højre arm kan ikke gribe og ryster.

Jeg er testet for MS og DS, og det skulle jeg ikke have. Jeg har læst, at stofskiftet godt kan give føleforstyrrelser/paresthesias, men det kan være, at det er sjældent. http://www.neuro.wustl.edu/neuromuscular/msys/mend.htm

Jeg fik at vide af en ven, at det kunne være GBS Guillian Barre Syndrom (i mild form), men neurologerne har ikke fundet ud af det, da jeg var indlagt, og det er svært at finde ud af, fordi man skal bruge udelukkelsesmetoden. En anden har også foreslået ME, men det må vente til jeg ser, om T4 medicinen virker.