Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Lav DHEA - hva gjør jeg?
Hybrid View
-
18-07-11, 16:24 #1
Sv: Lav DHEA - hva gjør jeg?
Jeg brukte DHEA, men la på meg kraftig. Fikk samme reaksjon som jeg får av p-piller med østrogen. DHEA omdannes i kroppen til kjønnshormoner og jeg antar at det er bakgrunnen for min vektoppgang aav DHEA. Så om du er av typen som ikke tåler østrogentilskudd kan du risikere bivirkninger En del kvinner reagerer negativt på DHEA med kviser bla. Du kan eventuelt vurdere 7-keto. Det dumme med 7-keto at det ikke er i salg i Norge og en må kjøpe det i utlandet. 7-keto er en metabolitt av DHEA og omdannes ikke til kjønnshormoner, og passer oftest best til kvinner.
Når det er sagt, merket jeg fort at jeg fikk mye mer energi så snart jeg begynte med DHEA, så det er ingen tvil om at det hjalp.
Du kan evt søke litt om 7-keto her inne på forumet?
-
18-07-11, 18:30 #2
Sv: Lav DHEA - hva gjør jeg?
takk for svar!

når det gjelder det med vektoppgang, så aner jeg ikke om jeg tåler/ikke tåler østrogentilskudd mtp vekt. jeg kan høre med legen om det er ulike preperater som anbefales osv.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
DHEA
Av ella i forumet DHEASvar: 70Siste melding: 17-02-12, 07:05 -
Cortef og DHEA fra i dag....
Av BeritM i forumet HydrocortisonSvar: 16Siste melding: 05-08-10, 10:46 -
DHEA og binyretretthet.
Av Jeanette Ws. i forumet DHEASvar: 4Siste melding: 01-07-10, 18:40 -
Forhøjet DHEA
Av Anisa i forumet DHEASvar: 0Siste melding: 05-06-10, 13:59

Svar med sitat

Bokmerker