TAK Anisa for dit fine svar

Jeg har noteret de nævnte tilskud og smutter forbi bigvits.co.uk og skifter cal/mag ud med BHCL og selen skiftes ud med Q10 med selen.

Det var så mine kommentarer... måske ikke så mange som du ønsker, men jeg er ikke en fagperson, så jeg må hellere holde her...
du har helt ret at det ikke er så mange som jeg ønsker, men tak for dem du har givet

Jeg bruger slet ikke tilskud af kalk og har aldrig gjort det. Jeg bruger heller ikke andre mælkeprodukter end smør, cremefraiche og fløde til kaffen.
Jeg har endnu ikke læst hele bogen men har læst at man skal være forsigtig med mælkeprodukter for ikke at skubbe til calcium balancen..... jeg spiser ret meget ost, men det lader til at jeg burde stoppe med det.

Det synes jeg ikke er nødvendigt. Du har ikke pligt til at argumentere. Du er voksen, myndig, det er dit liv og din ret til at varetage dig selv bedst muligt. Men ellers burde det interessere lægen (som helsefag-person) om et år med andet regime rettet mod bevarelse/forøgelse af knogletætheden - vil virke lige så godt, eller bedre end lægemidler.
Du har helt ret - tak for påmindelsen

Du har der ikke nævnt noget om, at svækkelse af knoglemassen skulle markant forekomme i din slægt, eller har du?
Øh det kan jeg ikke huske om jeg har Men der er ingen historie om knogleskørhed eller stofskifteprob. i min familie. Vi er dog blevet i tvivl om min oldemor har haft lavt stofskifte for hun havde mange af symptomerne, men levede med det i stilhed

Endnu engang TAK for dit svar og så håber jeg at du nåede at få hvilet.

Også en rigtig god weekend til dig

Kærlig hilsen
Cirkeline