Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: Fra lavt til høyt
Threaded View
-
15-07-11, 13:20 #10
Sv: Fra lavt til høyt
Hei igjen
Og takk.
Influensasymptomer ja...det skal jeg love deg.Og en nakke som står i helspenn som ikke hjelper å behandle på. Like stiv dagen etter. Har aldri vært så dårlig noensinne. Min lege på sykehuset sa at det ikke var vanlig å bli så syk da, og da vet du at jeg malte fanden på veggen med en gang, og igår gikk jeg bare å gråt og hadde tanker om at jeg var alvorlig syk på andre måter også. For alt det jeg har av symptomer er ifølge han ikke normalt. Da blir en jo redd. Han har ikke sagt noe annet om min Anti-TPO enn, at den trengte ikke å bety at jeg hadde Hashimoto's nå men at det en gang i fremtiden ville ta knekken på kjertelen. Var du øm på lymfer ved siden av armhulen, innsiden av kne og albuer du også? Ikke hovne men ømt i området der. Det er det som går og bekymrer meg nå. Klarer ikke å legge det vekk.
Nå har jeg gått på 20 Neo pr. dag siden 6/7 er det for tidlig å kunne merke noe som helst enda? Altså bare 9 dager da men...Stakkars samboer og sønn som må ha meg i hus om dagen. Det verker i hver eneste fiber her. Sukk.... Vil bli frisk...
Glad på dine vegne og håper formen din holder seg
Lignende tråder
-
Fra høyt til lavt
Av Pebles i forumet Lavt stoffskifteSvar: 32Siste melding: 11-11-11, 09:16 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
både for høyt og for lavt?
Av kvulpe i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 20-11-07, 16:05 -
For lavt eller for høyt ??
Av kitten i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 06-12-06, 18:30

Svar med sitat
Bokmerker