Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: Fra lavt til høyt
Threaded View
-
15-07-11, 08:43 #9
Sv: Fra lavt til høyt
Hallo!
Jeg tar Neo 5mg x 6 fire dager i uken, og 5mg x 4 tre dager i uken. I tillegg tar jeg 100µ Levaxin daglig. Jeg startet med FT4 på nesten 70 og TRAS på 28. Neodosen må være så høy for å holde min FT4 på rundt 20. Jeg får altså Block&Replace behandling.
Uansett - nå føler jeg meg bedre. Har sluttet med Prednisolon og Betablokker og har begynnt og løpe igjen. Nå kjenner jeg endelig at jeg bygger opp formen - ikke bare "holder ut". Trodde ikke det var mulig med den formen jeg hadde for 4 mnd siden.
Jeg har også AntiTpo på >1300, har hatt det i flere år. I følge endoen min er det grunnen til at jeg har hatt så intense verkende influensalignende smerter i kroppen. På det værste var det så intenst at det "suste" i kroppen. Kan ikke forklare det annerledes. Pluss veldig stiv i musklene.
Andre kan visst leve ett helt liv med høy AntiTpo uten symptomer så da er vel dette individuellt.
Mine øyesymptomer begynnte med tørre øyne samtidig som de var rennende. De ble ble større og øvre øyelokk begynnte og trekke seg oppover. Øyelokkene får en adrenerg overaksjon. 1-2mm i mitt tilfelle. Man ser altså noe av sclera ("det hvite") mellom hornhinna og øvre øyelokk. At man føler press bak eller får dobbeltsyn kommer senere i prosessen. På meg stoppet det heldigvis pga at stoffskiftet gikk ned og at jeg samtidig brukte Prednisolon.
Ønsker deg god bedring og ikke mist troen på at du blir bedre!
Sist endret av Gekko; 15-07-11 kl 08:51 Begrunnelse: trykkfeil
Lignende tråder
-
Fra høyt til lavt
Av Pebles i forumet Lavt stoffskifteSvar: 32Siste melding: 11-11-11, 09:16 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
både for høyt og for lavt?
Av kvulpe i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 20-11-07, 16:05 -
For lavt eller for høyt ??
Av kitten i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 06-12-06, 18:30

Svar med sitat
Bokmerker