Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: Fra lavt til høyt
Threaded View
-
13-07-11, 21:41 #7
Sv: Fra lavt til høyt
Hei

Er ny med Grave's jeg også og ville bare høre hvordan det gikk med deg og hvordan du opplever sykdommen?
Jeg skulle bare på rutinekontroll som vanlig, men følte at jeg hadde mer spørsmål denne gangen for jeg har gått og hangla siden jul. Stivere og stiver muskler i nakke og skuldre og svimlere og svimlere ble jeg, og så trøtt og sliten støtt. Følte meg mer nervøs og usikker også og skjønte ikke d helt.Både i kropp og bak øya. I starten på juni var mine prøver Ft4 28, Tsh 0,01 Anti-TPO 1300+ og TRAS 7,4. Ft3 har aldri blitt målt. Nå på lørdag viste prøven at TRAS var gått ned til 5,6 og Ft4 var gått opp til 45.
TRAS går tydeligvis ned uten med også.
Kutta ut røykinga og spiste glutenfritt i starten(3 uker, begynte med vanlig grovt brød igjen) og ikke lettbrus heller. Tar tilskudd av selen, magnesium og C-vitamin.Fikk råd om det her og kanskje det har vært med på å senke TRAS, hvem vet.
Jeg gikk i 5 uker og venta uten behandling og trodde jeg skulle klikke, fikk betablokker og fikk beskjed om å ta 1 om dagen men det ble fort for lite ja.
Synes du har større dose av Neo enn meg og hva er årsaken at de gjør det? Jeg tar 2x10 pr dag. Og når det hadde kommet seg ned til Ft4 rett under ref skulle jeg starte på Levaxin i tillegg.Han sa den gir minst bivrkninger. Men begge metodene er block and replace eller?
Hva slags øyesymptomer og plager har du. Jeg har høyre øye som er litt mer "våkent" og har fått litt synsforstyrrelser slik at jeg må blunke mer for å se klart på avstand. Om det tilhører sykdommen eller om jeg må justere linsestyrken min er uvisst men skal til optiker å sjekke d på mandag. Han sa at det ikke var nødvendig med medisinering før det ble verre enn det hvertfall.
Kjenner sjøl at dette har gjort meg engstelig og syns jeg finner noe nytt som ikke er normalt hele tida. Finnes gøyere ting ja.. :(
Håper du har blitt i bedre form hvetfall og håper du vil dele litt med meg.
Ha en fin kveld
Lignende tråder
-
Fra høyt til lavt
Av Pebles i forumet Lavt stoffskifteSvar: 32Siste melding: 11-11-11, 09:16 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
både for høyt og for lavt?
Av kvulpe i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 20-11-07, 16:05 -
For lavt eller for høyt ??
Av kitten i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 06-12-06, 18:30

Svar med sitat
Bokmerker