Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
14-10-10, 20:02 #5
Sv: Mitt møte med Norsk Thyreoideaforbund
Nei, det skal visst ikke være enkelt!
Jeg meldte meg inn i diabetesforbundet på vårparten, og fikk der mye mer informasjon enn jeg noensinne har fått om diabetes. Første sending var et medlemsblad + et hefte med mye informasjon om sykdommen og rettigheter. Har alt fått medlemsblad nr 2 .
Nå skal det vel sies til thyreoideaforbundets forsvar at de er færre og at de jobber med dette på fritiden. Men jeg også syntes informasjonen derfra var dårlig og virket styrt av Nycomed. Nå er det lenge siden jeg var medlem, men ut i fra det du skriver her, virker det på meg som om lite er endret.Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Mitt møte med Norsk Thyreoideaforbund
Av smgj i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 6Siste melding: 15-10-10, 20:33 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og Armour
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 50Siste melding: 18-12-07, 23:25

Svar med sitat

Bokmerker