Sitat Opprinnelig skrevet av Kråka
Takk til alle dere som forsøker med positive innspill og forsøker å komme med oppmuntring - det gjør at forumet fortsatt kan være lesverdig.
De fleste kommer her med positiv indstilling til hinanden. Selv når tunge tanker, frygt og klager over sygdommen meddeles - er der andre, der både lytter og opmuntrer. Ingen svigtes. Det Er en positiv indstilling, vil jeg mene.

Der er postet snart 24.000 indlæg her på Sonjas.... Kun et mindretal handler om den norske forening. Resten handler om hinanden og hinandens behov for netop støtte, accept og anerkendelse af, at man er syg.

I min verden, og sikkert også mange andres - er Sonjas slået fast som værende universelt og permanent læseværdig. Ordet "fortsat" føler jeg, er forkert medmindre den faktisk dækker over en tilsløret kritik, hvilket jeg ikke håber.

Uden Sonjas ville vi, mange danskere ikke kunne komme i kontakt med hinanden, eller bare læse om sygdommen, skrevet af ligemænd og til ligemænd. Foreningspolitik og hvervninger skal helst ikke trænge sig på her og ødelægge forummet for de mange der er her nu og for de endnu flere, der kommer senere. Denne sygdom er jo i fortsat fremgang....

Tak til Sonja, n`Finn og alle os andre, der kærer sig om hinanden uden forhåndsbetingelser.