Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
11-12-07, 17:28 #11
Bruker
- Medlem siden
- Nov 2007
- Sted
- Lillehammer
- Meldinger
- 13
Wow!
har lest innlegg fra denne foreninga som liksom skal være oss til hjelp,og det endte opp med at jeg gikk i et lite sjokk! er jeg død tro?og så har jeg ikke skjønt det?virker sånn, da min TSH og ikke er noe å sende brev hjem om...ikke behagelig å bli skremt sånn av noen som liksom skal skjønne seg på dette med stoffskiftet.
må si at det som ble skrevet av den dama fra foreninga ligna mest på shitkasting av N`FINN..hvorfor det tro?hadde vi hatt flere leger med den viten som han innehar vil jeg påstå at vi antagelig ikke har vært så frustrerte mange av oss..har hatt utrolig god hjelp fra det du har skrevet og forklart.
så stå på N`FINN
Irene
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og Armour
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 50Siste melding: 18-12-07, 23:25

Svar med sitat

Bokmerker