Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Hybrid View
-
10-12-07, 08:53 #1
Jeg vil bare få opplyse at jeg i 3 år med thyroxin, derav de første 2 år med Levaxin, etter 1 mnd fikk en ikke målbar TSH, og legen min er helt komfortabel med situasjonen! Og det er jeg også! TSH`en rikker seg bare ikke!
Opprinnelig skrevet av BenteB
Så kanskje vi reagerer ulikt? Noe å ta med seg til NTF? Jeg føler vel at jeg er en av de som er mest stoffskiftefrisk her på forumet. NÃ… altså! Jeg trener i snitt 5 dager i uken, hardt også, og har ikke vært i nærheten av hjertestans! Går på Armour.
TSH har vært i 3 år > 0,01. Fullstendig utradert og jeg er i fin form!• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og Armour
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 50Siste melding: 18-12-07, 23:25

Svar med sitat

Bokmerker