Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
20-01-08, 19:06 #9
Jeg er ikke sikker på at Tor har rett i at de fleste har det bra.
Ã…rsaken til det dårlige medlemstallet er sikkert komplekst. Det kan likegjerne være at folk ikke har overskudd til det fordi behandlingsreultatet er så dårlig.
Jeg har også hørt mange ganger at det bare er 10-12% som ikke blir bra.
Men det finnes ingen undersøkelser på dette. Ryktene som går er bare en blanding av utsagn fra Levxinprodusenten og legene - som jo begge vil framstå vellykket.
En bør aldri feste lit til hva selger og intressenter sier.
I en lege-paseintsamtale er det ikke så lett å beklage seg over behandlingen man får. Klagen kommer kanskje etter mange år hvor man ikke har klaget i påvente av resultater, og fordi man jo blir instruert i å være tolmodig.
Det skal man også, men det finnes grenser.
Mange blir også så kognitivt svekket av en utilstrekkelig behandling at de sier bare ja, for de orker ikke klage.
Mitt inntrykk er at ingen blir bra.
Noen meget få blir "ok".
Resten er slett ikke bra på dagen behandling, men det kommer ofte ikke fram før i et "dybdeintervju".
Hvis det så ikke er i spørgerens interesse at man ikke har det helt bra er det lett for denne å stoppe på et for denne passende tidspunkt.
Synd at det ikke finnes skikkelige undersøkelser på dette.
De som er på Sonja er antagelig ikke de som har det verst - nestverst kanskje ?
Vi må passe på at vi ikke faller for eget grep og klage. Vi lever jo med en tilstand som ikke synes utenpå - husk at heller ikke vi kan se det utenpå noen da .......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Thyreoidea og kunst!
Av Mod i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 12Siste melding: 13-03-12, 04:19 -
Hjelp - Må fjerne halve thyreoidea
Av Mann39 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 10Siste melding: 01-02-10, 22:21 -
Hypothyreose klart forbundet med humørsvingninger
Av Anisa i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 0Siste melding: 22-05-09, 15:18 -
GLANDULA THYREOIDEA D12,noen som vet...?
Av atv i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 6Siste melding: 08-02-08, 11:07 -
Meldte meg ut av Thyreoidea forbundet.
Av Tor i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 8Siste melding: 20-01-08, 19:06

Svar med sitat

Bokmerker