Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Hybrid View
-
04-02-08, 21:59 #1
Hmm... det lader til, at jeres norske forening har lige likvideret sig selv hvad angår formålet med sin eksistens.
Opprinnelig skrevet av nora
For hvis der kun varetages patienter, der i forvejen går fint i spænd med alle læger - er der slet ikke brug for en patientforening.
Desuden undrer det mig voldsomt, hvordan mon det kan gå til - at en forening kan finde på at stille krav til personer, der befinder sig udenfor foreningen?!
Nu ved jeg ikke, om Sonja er medlem af foreningen, men selv hvis hun er - betyder dette så at forummet må så kun rumme, hvad der er i overensstemmelse med foreningens holdninger?
Hvilken ret har en hvilken som helst forening, til at diktere andre mennesker udenfor foreningens medlemsgruppen - hvad de må eller ikke må ytre sig om eller mene?
Denne "sag" er lige til Hegge, hvis nogen skulle spørge mig 8)• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Bente Bakke retter en advarende pekefinger...
Av Hansen i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 15-11-11, 19:26

Svar med sitat

Bokmerker