Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
04-02-08, 14:48 #6
En ting jeg ikke skjønner, er at mange leger sier at TSH ikke må komme under 0,05-0,1, men når man spør om hvorfor, sett ut ifra svar på f-t4, f.eks, så kan de ikke forklare det. Selv har jeg nå fine prøver med kombibehandling Levaxin/liothyronin, men TSH er <0,03. Dette bryr ikke min lege seg noe om, han bare sier at TSH er kanskje litt lav. Forøvrig kan ikke jeg huske å ha lest at dere tilråder TSH på tilnærmet 0, bare at den noen ganger kan bli det ved behandling med Armour eller Levaxin/Liothyronin. Jeg synes dere er dyktige, jeg, Finn og Nora. Har lest et sted om at TSH kan deles opp i to deler, tror det var noe med Alfa og Beta, kanskje det er det man tenker på når man er så redd for lav TSH, men hvorfor kan ingen forklare det, da? Stå på , begge to. Dere gjør mere nytte enn veldig mange leger!
Hilsen Anne-BSjøgrens syndrom, Har hatt hypothyreose i endel år, og startet m Levaxin ca 2001
Lignende tråder
-
Bente Bakke retter en advarende pekefinger...
Av Hansen i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 15-11-11, 19:26

Svar med sitat

Bokmerker